548 voorkeursstemmen - bedankt kiezers!

Hallo iedereen,

10 juni 2007 werd een politieke aardverschuiving. Rechts verpulvert alles wat links is of zich nog links noemde. Met CAP haalden we geen superscore. Uitschieters zijn het kiesarondissement Peer, waar we 5,3% haalden en de stad Gent, waar we 0,7% haalden. Dit zijn 2 regio's waar we het sterkst actief zijn en dat opent natuurlijk perspectieven naar de toekomst.

Met een campagne die slechts 15.000 euro gekost heeft en met amper media-aandacht (o.a. het weren van CAP uit de stemtest), is dit bescheiden resultaat niet slecht en betekent het voor CAP een steuntje in de rug om verder te werken aan een links alternatief dat opkomt voor de belangen van de gewone man en vrouw in de straat, zowel in het noorden en zuiden van ons land. Vergeet ook niet dat we met CAP nog maar 1,5 jaar geleden zijn opgericht.

Zelf haalde ik met mijn 18de plaats op de senaatslijst 548 voorkeursstemmen. Dat is boven mijn verwachtingen en ik ben er dan ook tevreden mee. Ik wil dan ook iedereen die op mij gestemd heeft en/of iedereen die voor mij reclame gemaakt heeft, heel hard bedanken. Zonder jullie stem/steun had ik dit nooit kunnen halen.

Volgende keer staan we er opnieuw, hopelijk dan met meer slagkracht, met meer middelen en met meer media-aandacht. Want wij blijven erin geloven dat we heel wat mensen kunnen terugwinnen voor een links alternatief. Een andere politiek blijft mogelijk!

Veel groeten,
Jan

Meer info over CAP en de resultaten: www.anderepolitiek.be

Comments

Popular posts from this blog

Dans het Wereld Economisch Forum weg

[Verkiezingen 2004] De 'kleintjes' doen ook mee

[Poëzie] Een anti-oorlogsgedicht van mijn zusje Laura