Goeie reacties op mijn verkiezingspamflet

Vorige week verstuurde ik mijn persoonlijke verkiezingspamflet naar familie, vrienden en kannissen. Ik kreeg heel wat positieve reacties en steunbetuigingen. Sommigen stuurden mijn pamflet direct door naar hun eigen familie, vrienden en collega's. Op die manier lukt het om met weinig middelen veel mensen te bereiken.


Wil je zelf ook meehelpen om mijn pamflet te verspreiden en een 'goed woordje te doen', dan moet je niet aarzelen om me te mailen: janbuelinckx@yahoo.com.


Ter herinnering: ik sta op de 18de plaats van de Nederlandstalige senaatslijst van het CAP (Comité voor een Andere Politiek - lijst 13).


Een andere politiek is mogelijk! Stem CAP!

Comments

Popular posts from this blog

[Poëzie] Een anti-oorlogsgedicht van mijn zusje Laura

De beste citaten uit MO* (2)

Over de overstap van Mimount Bousakla